Sunday, May 27, 2012

the abnormality

in the name of Allah The Most Beneficent The Most Merciful

sibuk membaiki diri..terlupa menyiram hati sendiri. sibuk membaiki diri demi dunia, terlupa hakikat pengabdian diri pada Allah itu harus mencakupi segala aspek kehidupan.

Ya Allah,

Ingatkan aku di kala aku lalai,
Tarik tanganku di saat langkahku tersasar dari landasan yang telah Engkau tetapkan,

Ya Allah,

Aku bukan siapa-siapa di mataMu,
Aku cuma hamba yang miskin, lemah dan serba kekurangan,

Tetapi aku pohon cuma satu ya Allah,

pandanganMu untuk ku tak pernah hilang,

I cant lie to myself. And this is killing me inside. sigh..

apa yang mampu aku jawab di hadapanMu nanti andai Engkau bertanyakan tentang segala nikmat yang telah diberikan Mu, Tuhanku?...

No comments:

Post a Comment

Your words count ;)