Friday, October 8, 2010

jumaat

in the name of Allah The Most Beneficent The Most Merciful

salam. hari ni jumaat, rehat panjang..seperti biasa kemalasan untuk ke mana-mana. jadi duduk melangut saja di ofis menanti jam 1345 untuk solat zohor ;p

sudah hampir 5 hari tinggal di rumah sewa. saya mempunyai penyakit baru sekarang. tiap2 malam saya akan automatik terjaga sebanyak 3 kali. kenapa 3 kali? wallahu alam. haha. tak tahu lah kenapa. tapi memang 3 kali lah terjaga.

kali pertama; selalunya pukul 12 atau 1 macam tu.

kali kedua; pertengahan malam...3 atau 4 pagi ( ni mungkin lah nak kejut saya supaya tahajjud agaknya..tapi selalunya saya sambung tidur blk sb rasa mcm awal sgt nak bangun. huk huk)

kali ketiga; pukul 5 atau 530 pagi. yg ni baru lah saya betul2 bangun dari tidur.

pelik jugak. tapi tak tahu kenapa. lepas tu mesti mimpi. sekarang ni memang aneh lah. saya jarang mimpi tapi sekarang selalu sangat pulak. adakah disebabkan stress kerana terlalu banyak berfikir dan bekerja? adeyh... kes berat ni...

eh ok lah. nak pergi surau sekarang. later i'll update more ok?

ps: cant wait to go to putrajay today. yeay! ;) gonna meet baby mikael ofr the first time.. wee ;D

No comments:

Post a Comment

Your words count ;)