Saturday, October 9, 2010

Putrajaya

in the name of Allah The Most Beneficent The Most Merciful


salam.

okay, dah sampai Putrajaya dengan jayanya. the best thing is, TIDAK SESAT ;p kwang3. hehe.

kemalasan betul mahu kemas barang lagi untuk dibawa ke rumah sewa. ada lagi barang yang harus dibawa. perkara paling penting, bawak TV. tak tahan kehidupan tanpa internet dan TV.
"-_-"

sepanjang saya menaip di depan laptop ni, ada seorang budak kecik yang banyak cakap menempel di tepi bersama 1001 soalan. nasib baik dia tak tau membaca. ya Allah pening kepala. hahaha.

tak larat nak layan. waa... T___T

dah tu, sibuk pulak tu...

"kakak, nani nak cuba gune ni boleh tak?"

"kakak, kenapa tak boleh tekan ni?"

"kakak, cantiknya gambar ni..kat mane tu?"

"eh, nama kakak ape ye?"

"ooo..kakak nabila.."

"nama saya nani.." (tak tanye pun) hahah....

"kakak buat kerja ape ye?"

"yang ni nanti die kunci ye?"

"nani kan sekolah PASTI.."

"ade sorang kawan nani name die pun mimi.. " (tibe2 je..bile mase saya cakap ade kwn name mimi?)

the problem is....saya tak tahu macam mana nak suruh budak kecik byk cakap ni main kat depan dan tinggalkan saya dalam bilik ni. stress.

lagi satu...

"kakak, kalau kakak tak tahu, kakak tanye lah pari. nanti die mesti tolong..."

hahah....dia ingat saya ni same umur cam dia kot. isk..isk..

mungkin muke saye ni terlalu baik sehingga budak ini tak mahu pergi2 lagi sampai la nak balik. sigh. (kot?)

ha....da nak balik pun si kecik ni. hehehe...yeay! ;p

penat laa layan die....da la baby mikael ni kuat meragam kalo lambat sikit. agaknya kalo jadi baby sitter 2 bulan, konfem boley kurus..haha.

oh ni la die, si mikael yang disebut-sebut tu.. ;)


No comments:

Post a Comment

Your words count ;)